Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Wednesday, January 18, 2012

Panggilan Hangit HOT FM diberhentikan

Setelah bersiaran selama 5 tahun akhirnya Panggilan Hangit yang dibuat oleh HOT FM dimansuhkan dan diberhentikan. Ni yang aku dengar kat HOT FM sebentar tadi. Mungkin ada yg suka dan mungkin ada yg kata tak gembira dan tak setuju bila panggilan hangit ni dimansuhkan.


Maknanya lepas ni takdela aku senyum dan gelak sensorang dalam kereta.. hehehe.. memang setiap pagi pergi kerja aku akan dengar HOT FM dalam kereta.. lepas ni mesti Rindu nk dengar panggilan hangit..

ada baik buruknya panggilan hangit ni dimansuhkan. Baiknya program panggilan hangit ni dapat menghiburkan kita semasa dalam kenderaan, bila pergi kerja dan terutama masa jem teruk. Macam2 ragam kita dapat dengar bila seseorang tu kena panggilan hangit. tak dinafikan juga panggilan ini boleh menjadikan seseorg tu popular.. yela suara dapat keluar radio tu... kalo kena kat peniaga, silap2 perniagaan dia boleh laris...


Buruknya pula kekadang panggilan ini boleh mengaibkan dan memalukan seseorg. Alih2 semua orang tahu perangai dia macam mana. kalo perangai baik tak per la.. Kadang-kadang org yg kena panggilan hangit ni pun kesian gak, ada yang menangis biasanya perempuan laa, tapi yg malunya ada juga lelaki yang menangis teresak-esak.. pergh kalo aku malu beb, kuar radio tu... hehehe.. ada juga yang makin hamun bila tajuk tu menyakitkan hati.. hehehe...

Apa pun panggilan hangit ni dah dimansuhkan, mesti ada program baru di HOT FM.. kita nantikan... :)



~ http://bajonzjambul.blogspot.com ~
~ http://bajonzphoto.blogspot.com ~



google: Panggilan Hangit dimansuhkan, Panggilan Hangit diberhentikan, hot fm stop Panggilan Hangit, hot fm berhentikan Panggilan Hangit, koleksi Panggilan Hangit, download Panggilan Hangit, terkini Panggilan Hangit, daftar Panggilan Hangit, Panggilan Hangit 2012

2 comments:

  1. itu la psl, suke dgr panggilan hangit lisa surihani.suspen betul dia..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...