Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Sunday, October 16, 2011

Wajah Dalam Karikatur

Begitulah rupa dan wajah karikatur aku. Dilukis dalam bentuk kartun, nampak slim laa sket dan gagah perkasa.. hehe.. Terima Kasih kepada Kartunis Nik II yang aku jumpa kat Metro Point Kajang.

Mula-mula anak aku yang nak muka dia dilukis, lama kelamaan aku pun terasa nak juga gambar aku dilukis dalam bentuk kartun. Dengan wife aku sekali dilukisnya. Dengan bayaran RM10 seorang untuk hitam putih. Jika berwarna RM 20 seorang..

Ok korang layan laa karikatur aku ni.. Jangan gelak lebih2.. hehehehe... ada iras tak?

Bajonz


Serius Mimi bila karikatur nya dilukis... ni laa hasilnya... :) Permintaannya, Namanya pakai kaler pink ..

Syamimi

Mula-mula Ibu mimi malu... Tengok banyaknya barang dia shopping :)

Syana

Wajah Karikatur Dr.Rozmey dan Tiger Woods




~ http://bajonzjambul.blogspot.com ~
~ http://bajonzphoto.blogspot.com ~

google: karikatur, kartunis majalah lawak, karikatur dr rozmey, karikatur tiger moods, kartun dr rozmey, lukisan karikatur, lokasi metro point kajang, tempat menarik metro point kajang

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...