Pakej Fotografi Bajonz Jambul Cool Ice cream

Followers

Monday, October 24, 2011

Chong Wei kalah lagi kepada Chen Long

Apa sudah jadi dengan Chong Wei kalah lagi dengan pemain muda China iaitu Chen Long. Nampaknya mungkin Chong Wei sudah tua atau skillnya sudah mudah dibaca lawan, sudah masanya Malaysia ketengahkan pemain muda. Strategi China memang menjadi, memberi ruang kepada pemain muda mereka untuk beraksi di pentas dunia.. Sebelum ni Chong Wei kalah dengan bermain 3 set, tapi kali ni macam tak bermaya hanya dikalahkan Chen long dalam 2 set sahaja..


Perseorangan negara, Datuk Lee Chong Wei gagal buat kali kedua berturut-turut untuk menjinakkan pemain China, Chen Long dalam perlawanan akhir Terbuka Denmark Siri Super Perdana Persekutuan Badminton Dunia (BWF), semalam.

Kali ini pemain Nombor 1 dunia itu menyerah 15-21, 18-21 dalam tempoh 49 minit pada perlawanan di Odense Sport Park seperti mana dia dikecewakan lawan yang sama dalam perebutan kejuaraan Terbuka Jepun, bulan lalu.

~ http://bajonzjambul.blogspot.com ~
~ http://bajonzphoto.blogspot.com ~



Google: chong wei kalah lagi, chong wei kalah kepada chen long, chen long juara atasi chen long, gambar chen long, lin dan bersara

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...