Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Saturday, July 23, 2011

Champion Mamat ni

Tengah-tengah aku merayau malam ni, tiba-tiba aku terjumpa satu blog ni ceritamamat.com. kendian aku check rank dia, boleh tahan.. baca punya baca sapa laa mamat ni, rupanya blog dia baru je diperkenalkan dalam 2 bulan lebih.. tapi rank blog memang champion.. terkesima sekejap aku tgk.. ini baru betul champion mamat ni..

Aku boleh katakan mamat ni memang kreatif dan rajin dalam masa kurang 3 bulan mamat telah berjaya mendapat traffik yang banyak.. mengikut pengiraan cik puan Alexa sehingga hari ni, ceritamamat.com berada pada kedudukan 151,509.

Dan aku kagum juga sebab budak mamat ni masih bersekolah mampu mencipta kejutan sebegini.. Antara pencapaian teragung mamat - Berjaya mendapat 17 ribu trafik dalam masa sehari.. perghhh... Berjaya mendapatkan sebanyak 2000 follower dalam masa 6 bulan.. dasyat..

Aku nak cerita semua pun tak larat. korang pi la jenguk, terjah, ziarah, letak bom, letak virus, baca kat blog mamat ni..


Aku dah nak tido esok nak balik kampung.. Ayah dan mak den nak goreng lomang, eh bakor lomang.. Terliur aku tengok lomang ni...

Lemang Puasa..

~ Bajonz ~
~ Photo ~


google: cerita mamat.com, ceritamamat blogger hebat, ceritamamat blogger muda, website ceritamamat, ceritamamat jadi sebutan, ceritamamat mantap, gambar ceritamamat, story ceritamamat, biodata ceritamamat, profile ceritamamat

6 comments:

  1. huhu..wah terima kasih2.. :D
    belanja la lemang sikit..he3

    ReplyDelete
  2. Itu lah... cam ner ek Mamat boleh berjaya dalam masa yang begitu singkat? Tahniah Mamat.

    Try lah goreng lemang. Mungkin sodap. Hehe...

    ReplyDelete
  3. ish ish ish..sedap betol tgk lemang baru masak tu hehe..lama tak makan lemang..

    ReplyDelete
  4. ~sibuk je zoul,hahahaha

    urmm..orite2..ket gi singgah jenguk mamat..gile cekang 6 bulan dpt 2000 T___T

    ReplyDelete
  5. lemang?klu kat tawau di sebut 'Tumbuk'..ehhehe..tapi yg labih sedap, makanan bugis kat tawau 'Buras'...:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...