Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Tuesday, July 26, 2011

Gelagat Anak Buah

Berikut adalah beberapa orang anak buah aku. Memang riuh kat kampung aku baru-baru ni, nak-nak lagi diorg ni ada yang baru pandai berjalan... macam-macam telatah dan gelagat budak-budak ni.

QASEH

DSC03290

Anak kepada adik perempuan aku yang bongsu dan juga anak pertama adik aku tu. Qaseh ni memang kuat nangis. Orang yang dia tak kenal konfem akan menangis. Pastu yang paling kelakar Qaseh ni takut kepada objek berbentuk bulat terutama Bola. Nampak je bola lintang pukang nak lari, kemudian konfem menangis. Suara menangis memang toksah citer aaaa, bergema rumah tu... Kalo Qaseh ni dah kenal orang senang laa sket nak bagi dia gelak..

DSC03411

DSC03295
Qaseh yang Comel


ATIRAH

DSC03294

Anak kepada kakak aku no. 2 dan Atirah adalah anak ke-2. Beza lebih kurang sebulan dgn Qaseh. Tapi badan tembam ooo.. Aku geram tengok pipi dan rambut gulung2 nya.. Aku dapat konpem kena gigit.. kompen menangis, pastu takut bila nampak aku..hehe.. Atirah ni kuat merayau sejak dah pandai berjalan. Abes satu rumah dia pusing, jogging kot.. yang kelakar cara Atirah berjalan. Kalo orang tengok mesti kena gelak... hahaha... Baru sethn lebih beratnya hampir 12 kg... fuyooo... Tapi anak aku Mimi tu larat plak dukung Atirah ni...

DSC03291

Atirah, Mimi dan Nurul (Kakak kpd Atirah)


~ Bajonz ~
~ Photo ~

2 comments:

  1. comelnya qaseh...bestnya banyak budak2...alalala especially hari raya bersusun je mintak duit raya sukaaaa!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...