Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Thursday, July 7, 2011

Riang Ria di Sekitar Taman Putrajaya

Putrajaya

Sebulan lepas aku bawak keluarga aku bersuka ria di taman sekitar putrajaya. Masa tu tak tau nak jalan mana, so Putrajaya la jadi pilihan.

Dapat laa juga anak aku main basikal di kawasan yang luas berbanding kat rumah ni.. Sambil tu juga aku melakukan aktiviti kegemaran aku - amik gambo dan bergambo. Dapat juga mengasah skill, sambil dapat menggerakkan otot2 yang dh lama tak bersukan ni.. hehe. bagi kasi keluar peluh.. Baru rasa sihat... bakar lemakkk!!!

Dan yang penting bila keluarga seronok, kita pun akan rasa seronok. Jiwa rasa bersih dan tenang...

Putrajaya

Putrajaya

Putrajaya

Putrajaya

~ Bajonz ~
~ Photo ~


google: taman putra perdana, taman botani putrajaya, tempat menarik di putrajaya, tasik putrajaya, kawasan menarik di putrajaya, gambar di putrajaya, bangunan kerajaan di putrajaya, kempen di putrjaya, aktiviti di putrajaya, sukan di putrajaya, taman tema putrajaya, jambatan putrajaya, map ke putrajaya, lokasi ke putrajaya, peta putrajaya

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...