Pakej Fotografi Bajonz Jambul Cool Ice cream

Followers

Wednesday, July 20, 2011

Fiesta Belon 2010

Fiesta Belon 2010

Fiesta Belon Udara Panas Antarabangsa Putrajaya selalunya diadakan pada setiap tahun. Untuk tahun ni dah lepas iaitu sekitar bulan 3.

So gambar ni aku paparkan fiesta belon pada tahun lepas, bulan 3 juga 2010. Kiranya dah 2 tahun berturut-turut aku bawa family bersama melihat belon, naik je belum lagi :)

Fiesta Belon 2010

Tahun 2011 baru ni aku dapat tengok belon yang banyak dan terbang tinggi ke udara berbanding tahun lepas, aku sampai agak lewat. So mungkin tahun depan aku cuba bawa family naik belon plak.. hehe.. kena pegi awal dan ikut masanya bila belon tu naik.. orang ramai nanti beratur panjang...

So kepada yang belum pernah pergi ke fiesta belon tu, dicadangkan pergi tahun depan.. best bro!! hehehe...

Klik sini untuk gambar-gambar >> Fiesta Belon 2011

Fiesta Belon 2010

Fiesta Belon 2010

~ Bajonz ~
~ Photo ~


google: Fiesta Belon 2010, gambar Fiesta Belon 2010, gambar Fiesta Belon 2011, map ke putrajaya fiesta belon, foto Fiesta Belon 2010, gambar menarik Fiesta Belon 2010, aktiviti menarik Fiesta Belon 2010

4 comments:

  1. rasa nk panah je belon2 tuh...

    ReplyDelete
  2. salam perkenanalan :)
    Nice blog, nice entry :)
    Best dapat follow :)
    Kalau free jemputlah singgah ke blog saya :)
    Boleh bagi comment and Advice :)

    http://fahmiefiras.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...