Pakej Fotografi Bajonz Jambul Cool Ice cream

Followers

Sunday, August 5, 2012

Anak Anne Ngasri Panggil Alif Aziz 'Daddy'



Pelakon Anne Ngasri mengakui tiga anaknya memanggil kekasihnya iaitu penyanyi dari Singapura, Alif Aziz dengan panggilan 'daddy'.
Anne atau nama sebenarnya Ngasriah Ngasri, 28, berkata, anak-anaknya iaitu Abdul Warits, 4, Abdul Wafri, 3 dan Nazharah Afrozah, 2, sangat rapat dengan Alif kerana sering menghabiskan masa bersama-sama.
"Anak-anak memang rapat dengan Alif dan mereka memanggilnya dengan panggilan 'daddy'.
"Alif juga tidak kekok melayan karenah mereka dan menerima anak-anak saya dengan hati terbuka," 
Tambah Anne, walaupun Alif masih muda tetapi sifat matang dan bertanggungjawab penyanyi berusia 21 tahun itu telah membuatkan dia semakin selesa bersamanya.
"Usia bagi saya bukan ukuran tetapi kematangannya yang membuatkan saya selesa untuk berkawan dengannya," ujarnya.

Dalam pada itu, Anne memberitahu keluarga kedua-dua belah pihak merestui hubungan cinta mereka terutama keluarga Alif yang begitu menyenangi kehadirannya dan anak-anak.
Ujar Anne, restu keluarga adalah sangat penting dan dia bertambah yakin untuk meneruskan hubungan bersama Alif kerana faktor tersebut.
"Saya adalah seorang ibu tunggal dengan tiga anak dan memang risau jika keluarga Alif tidak dapat menerima saya. Tetapi Alhamdulillahlah keluarga kedua-dua belah pihak menerima hubungan kami dengan baik," katanya.
Sementara itu, Anne menjelaskan hubungannya dengan bekas suami, Abdul Wafi Hassan juga sangat baik dan dia tidak membelakangkan tanggungjawab sebagai bapa kepada anak mereka.
Anne memberitahu walaupun sudah berpisah hubungan ibu, bapa dan anak haruslah rapat bagi memastikan mereka mendapat kasih sayang sepenuhnya.
Dalam perkembangan lain, Anne memberitahu selain sibuk di lokasi penggambaran filemPengapit dia bakal sibuk dengan beberapa lagi projek selepas Hari Raya nanti.


~ http://bajonzjambul.blogspot.com ~
~ http://bajonzphoto.blogspot.com ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...