Pakej Fotografi Bajonz Jambul Cool Ice cream

Followers

Saturday, July 21, 2012

Burger Bakar Percuma - Jom Serbu



Tawaran itu menanti pengunjung pada hari pertama puasa khusus bagi menghargai setiap pengunjung yang tidak putus bertandang ke gerai milik Mohd Fadzil Halimie, 44, yang memulakan operasi sejak Disember lalu. 

Bagi penggemar makanan ini, boleh cuba burger bakar. Cuba saja kerana sepanjang menyambut Ramadan, pemiliknya memberikan secara percuma burger bakar di cawangan Burger Bakar Rawang, Seksyen 5, Wangsa Maju. 

"Ia juga ibarat sedekah dan juga tanggungjawab sosial saya kepada masyarakat di bulan yang mulia ini. Walaupun hidangan burger bakar dianggap asing sebagai juadah berbuka puasa, namun pada tahun ini saya berharap menu yang saya ketengahkan ini mampu mencipta kelainan dan fenomena kepada umat Islam khususnya yang tinggal di kota,"

Hidangan burger bakar dianggap unik kerana selain terkenal dengan saiznya yang besar iaitu seberat 150 gram, ia juga dianggap sebagai hidangan yang sihat kerana dibakar menggunakan arang seratus peratus.

Fadzil berkata, cubaan pertama menyusun adunan daging secara bertingkat-tingkat membuahkan hasil apabila ia mula diterima pengunjung pada hari pertama memulakan operasi.

"Tambahan pula, aroma atau bau arang sebagai bahan pembakar menyebabkan ia masak secara sekata dan aromanya lebih enak dari burger biasa.

"Pendek kata, walaupun burger kami enak dan setaraf dengan masakan di restoran eksklusif, harganya memang berbaloi," katanya.

Ditanya mengapa gerai yang diusahakannya dinamakan Burger Bakar Rawang, Fadzil berkata, nama Rawang diambil sempena keluarganya yang berasal dari daerah itu.

Nama setiap menu burger yang ditawarkan juga agak menarik, seperti Ombak Rindu, KLCC, Chicken Pop, Valentine's dan 'Burgermbira.

Bagi memberi kelainan dan cita rasa baru kepada penggemarnya, sempena bulan puasa ini Burger Bakar Rawang turut mencipta menu baru iaitu I <3 U yang menggabungkan hirisan daging, nanas dan lebih istimewa, seekor udang galah diletakkan di atas burger.

Tawaran ini bermula dari jam 5 petang hingga 12 tengah malam. Sebarang pertanyaan atau tempahan, Burger Bakar Rawang boleh dihubungi di talian 019-348 2819.


~ http://bajonzjambul.blogspot.com ~
~ http://bajonzphoto.blogspot.com ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...