Pakej Fotografi Bajonz Jambul Cool Ice cream

Followers

Friday, July 27, 2012

Mariah Carey juri paling mahal


Setakat ini Mariah Carey menduduki carta teratas juri program TV realiti yang mendapat bayaran paling tinggi apabila kehadirannya dalam rancangan American Idol musim baru membolehkannya meraih ASD18 juta atau RM57.3 juta! 

Sekali gus, penyanyi ini meninggalkan jauh juri American Idol terdahulu, Jennifer Lopez, yang menerima ASD12 juta (RM38.2 juta), selain mengetepikan Christina Aguilera selaku juri The Voice musim tiga dengan bayaran ASD10 juta atau RM31.6 juta.


Sementara itu, kedudukan pesaing terdekatnya, Britney Spears, pula dilihat tetap gah apabila dikatakan memperoleh kadar menakjubkan iaitu ASD16 juta (RM50.9 juta) menerusi The X Factor.

Sebelum ini, bayangan Carey sebagai juri rancangan realiti popular musim ke-12 hangat diperkatakan di persada Hollywood, hingga akhirnya penerima lima anugerah Grammy itu menamatkan desasdesus sebaik menandatangani kontrak, Isnin lalu. 

Sebagai penyanyi, komposer dan penerbit, tentu menyeronokkan dapat membantu mencari bakat baru, katanya dalam kenyataan ringkas. 

Kini, penyanyi yang cukup popular dengan lagu Hero itu sedang menyiapkan album baru dan single pertama, Triumphant, yang akan menemui peminat awal Ogos. 

Saya tidak sabar menyalurkan tenaga kreatif sebagai sebahagian daripada program yang menjadi fenomena global ini, katanya.


~ http://bajonzjambul.blogspot.com ~
~ http://bajonzphoto.blogspot.com ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...