Pakej Fotografi Bajonz Jambul Cool Ice cream

Followers

Thursday, August 25, 2011

Buka Puasa di Crown Plaza Mutiara

Selasa lepas aku telah berbuka puasa di Restoran Planter's Inn Crown Plaza Mutiara Hotel. Kali ni aku berbuka bersama beberapa orang client company aku.


Makanan kat situ bagi aku ok laaa.. Aku rasa macam tak puas plak masa berbuka kat situ.. Mungkin aku penat bekerja atau makanan nya tak kene dengan selera aku.. Apa pun Alhamdulillah sebab aku makan dengan kenyangnya.. So sesiapa nk cuba berbuka puasa di Crown Plaza siap sedia laa dengan duit yang cukup kerana harganya cukup mengkagumkan.. RM 98++/pax.








Address:
Crowne Plaza Mutiara Kuala Lumpur, Jalan Sultan Ismail 50250, Kuala Lumpur Selangor.
Tel: 03 2146 3820 ext 3821
Website: http://www.crowneplazakl.com/cpkl/food-beverage.html
Opening times: Sun-Thurs, 6am-11pm; Fri, Sat and eve of public holidays, 6am-1am

Hari ni aku ada buka puasa lagi.. di Restoran Seri Melayu... Selamat berpuasa semua..


~ http://bajonzjambul.blogspot.com ~
~ http://bajonzphoto.blogspot.com ~


google: Crown plaza mutiara buffet ramadhan, harga buffet Crown plaza mutiara, lokasi Crown plaza mutiara, makanan sedap di Crown plaza mutiara, tempat menarik Crown plaza mutiara, kemudahan di Crown plaza mutiara, no telefon Crown plaza mutiara, gambar Crown plaza mutiara, foto Crown plaza mutiara, buffet ramadan murah Crown plaza mutiara, map to Crown Plaza Mutiara Hotel, peta ke Crown Plaza Mutiara hotel

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...