Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Tuesday, August 23, 2011

Blog Rank setelah Setahun 1 Bulan

Hampir setahun 1 bulan aku telah mengaktifkan diri aku untuk berblog. Bermacam-macam post telah aku masukkan. Semoga post2 aku ni memberi manfaat kepada para pembaca blog. Terima kasih kepada semua pembaca, penerjah, penyinggah, pengomen yang rajin melawat ke blog saya ni...

Akhirnya juga rank blog aku juga telah meningkat. Sekarang mengikut kiraan Alexa.com kedudukan blog aku berada pada bawah 1 juta... lebih kurang pada kedudukan 966,357. Kat Malaysia plak pada kedudukan 4725. Tapi tak pasti sama ada kedudukan ini akan terus meningkat atau pun sebaliknya. Kalo aku rajin berblog, mungkin takde masalah.. hehehe..



Tapi aku memang tak boleh lawan Mamat ni... dlm masa 3 bulan jek ranking blog dia mencanak-canak naik.. sekarang dah pada kedudukan 93,000.. cayalah Mamat.. korang tak percaya singgah laa sini http://www.ceritamamat.com/

Semoga aku terus mampu ber blog untuk memberi bahan bacaan dan gambar-gambar menarik untuk korang semua...



~ http://bajonzjambul.blogspot.com ~
~ http://bajonzphoto.blogspot.com ~


google: Alexa traffic, ranking alexa, alexa website, alexa tools, kedudukan blog, ranking blog, cara mengetahui kedudukan blog, cara mengetahui ranking blog, naikkan traffic blog, cara-cara naikkan traffic blog, naikkan trafik blog, petua naikkan trafik blog

3 comments:

  1. hehe...dah ok dah tu..kena usaha lebih kuat lagi.. :D

    ReplyDelete
  2. chayork ! . meriahkan lagy dunia blogging oke ..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...