Pakej Fotografi Bajonz Jambul Cool Ice cream

Followers

Friday, August 26, 2011

Buka Puasa di Restoran Seri Melayu


Semalam aku dan beberapa rakan opis telah berbuka puasa di Restoran Seri Melayu. Kali ini Majlis Berbuka puasa telah disponsor oleh Syarikat yang selama ini telah lama berurusan dengan syarikat tempat ku bekerja..



Lokasi nya yang terletak di Jalan Conlay KL, nak ke sana memang jalan jem, sesak kerana terletak di tengah2 kawasan bandaraya KL. Lepas tu parking pula cepat penuh.. so bertindah2 laa kereta.


Makanannya pula ok dan sedap. kene dengan selera tekak aku.. Aku rasa mlm tu banyak gak aku makan... hehehe.. Abis satu kawasan restoran tu aku pusing mencari makanan. Di sampaing makanan & minuman, restoran tu juga menyajikan persembahan kebudayaan. Macam2 persembahan dan tarian ditunjukkan...

Raya pun dah nak dekat, sapa nk cuba berbuka puasa kt sana boleh laaa selagi sempat.. kalo tak tunggu bulan puasa akan datang pula.. Tak silap aku sekepala harganya 78++ kot..


Address:

RESTORAN SERI MELAYU
No. 1 Jalan Conlay, 50450 Kuala Lumpur
Reservations: 03 - 2145 1833
Fax: 03-2145 1755

~ http://bajonzjambul.blogspot.com ~
~ http://bajonzphoto.blogspot.com ~



google: lokasi Restoran Seri Melayu, map Restoran Seri Melayu, buffet Restoran Seri Melayu, harga buffet Restoran Seri Melayu, harga buka puasa Restoran Seri Melayu, promosi ramdhan Restoran Seri Melayu, no contact Restoran Seri Melayu, no telefon Restoran Seri Melayu, pakej Restoran Seri Melayu, dinner Restoran Seri Melayu, lunch Restoran Seri Melayu, alamat Restoran Seri Melayu, address Restoran Seri Melayu, foto Restoran Seri Melayu, gambar Restoran Seri Melayu, tempat buka puasa sedap Restoran Seri Melayu, tempat menarik di Restoran Seri Melayu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...