Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Monday, March 19, 2012

Gambar Pesta Belon Udara Panas 2012

Semalam berakhirnya pesta belon udara panas 2012 di putrajaya. Nasib baik gak aku sempat pergi tengok, bergegas abis tangkap gambar orang bertunang terus ke Putrajaya..

Masa tu lewat petang, so aku ambil gambar dari jauh je laa. Ambil dari atas jambatan yang dekat dengan tempat belon tu.. tak sempat nak pergi dekat2, orang pun ramai juga.. Jem kat situ.. hehehe.. Petang tu tak banyak belon naik... huhu... tahun lepas lagi banyak walaupun last day...

Ok layan beberapa keping gambar yg sempat aku ambil... berbanding tahun lepas banyak gambar aku ambil..

Klik SINI tengok gambar Pesta Belon 2011...




~ http://bajonzjambul.blogspot.com ~
~ http://bajonzphoto.blogspot.com ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...