Pakej Fotografi Bajonz Jambul Cool Ice cream

Followers

Tuesday, January 11, 2011

Pesawat AirAsia Terbabas ketika mendarat di KIA


Sebuah pesawat milik syarikat penerbangan tambang murah AirAsia terbabas ke tepi landasan ketika mendarat dalam keadaan hujan lebat di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuching (KIA). Nasib baik laa tak meletup ye.. Aku baru je 2 hari lepas tgk citer Die hard 2 - kapal terbang terbabas dan meletup..

Ini menyebabkan sebanyak 24 penerbangan telah terkandas di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuching (KIA) berikutan sebuah pesawat milik AirAsia telah terbabas ke tepi landasan ketika mendarat dalam keadaan hujan lebat, malam tadi.

Hanya penerbangan MH2505 dibenarkan berlepas dari lapangan tersebut ke Kuala Lumpur pada pukul 7.30 pagi ini.


Menurut Bernama, empat orang dari pesawat AK5218 yang tiba dari Kuala Lumpur itu digegaskan ke Hospital Umum Sarawak, dipercayai mengalami cedera ringan..

Selalunya bila kita naik kapal terbang perasaan takut memang ada.. takut terhempas laa, terbabas, salah mendarat laa.. mcm2 ada la takut perkara x baik berlaku.. Nak2 time hujan2 ni, bila ada kat atas memang terasa goncangnnya...

~ Bajonz ~
~ Photo ~


google: Kapal AirAsia terhempas, kapal AirAsia terbabas, kapal terbang AirAsia terkandas, kapal terbang tambah murah AirAsia, promosi AirAsia, promosi sehingga 90% diskaun AirAsia, AirAsia plane crash, Air Asia terhempas

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...