Pakej Fotografi Bajonz Jambul Cool Ice cream

Followers

Monday, January 31, 2011

Hari semalam (Ahad) hujan tanpa HENTI

Semalam Ahad adalah hari hujan tanpa henti. Masa tu aku berada di kampung mak ayah aku.

Hujan seharian, duduk dalam rumah je tak tau nak buat apa.. kipas kat kampung pun sehari suntuk berehat - yelah hujan je, cuaca sejuk buka kipas nanti lagi gigil. Tengok sungai kat kampung pun dh penuh sgt. Kalo hujan berterusan sampai esok la boleh melimpah air sungai tu ke jalan..

So tadi sepjg perjalanan balik ke rumah pun hujan juga.. Tapi semasa aku tengah meng update blog ni hujan dah berhenti kat area umah aku ni.. tapi tak tau laa kat kg aku tu masih lagi hujan atau tak...

Esok (pagi ni) dh nak keje. harap2 tak hujan, takut jem plak KL nanti... hehehe... tinggal 1 hari lagi utk pi kerja, lepas tu dah start cuti raya... Aku pun nak sambut raya cina gak.. hehehe... Selamat Tahun Baru Cina, Gong Xi fa Cai kepada semua masyarakat Cina termasuk kepada semua rakyat Malaysia juga dan Selamat bercuti..

Berhati2 di Jalan Raya... Mana yang pelahan sgt mcm beca tu sila dok lorong paling kiri ye :)

~ Bajonz ~
~ Photo ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...