Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Thursday, January 13, 2011

Letih seharian duk dalam Server Room

Dua hari sampai esok aku ada kerja kat Johor.. hari ni memang penat aku, byk benda nak kene setup - dah la kaki pun sakit, bila laa nk baik kaki ni..

Esok sambung lagi kerja, harap2 boleh laa siap dan dengan amannya boleh balik ke KL esok.. DVD pun dah beli - 10 keping aku sambar... sini murah laa sket..

aku baru je 2 mlm kat sini, 2 malam juga laa anak aku menangis bila cakp dalam telefon. So tadi dpt buat video call, akhir2 tu nampak la dia menangis - rindu sgt kt ayah. Anak ayah laa katakan sampai bantal aku pun dia bawak tidor..hehe..

Esok balik KL... yehoo.. cuti di hujung minggu..


DSC00141

~ Bajonz ~
~ Photo ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...