Pakej Fotografi Bajonz Jambul Cool Ice cream

Followers

Thursday, May 5, 2016

Lexis, Grand Lexis Port Dickson

Lexis dan Grand Lexis merupakan antara tempat percutian yang menarik di Port Dickson. Mempunyai hotel2 yang berada di atas air laut.. best kan.. jika best tentulah harga pun BEST sekitar RM300 hingga RM1000 semalam... huhu.. Mana yg rajin cari lah dalam internet kot2 dapat yang murah macam Agoda.

Yang menarik ada private pool lagi (kat Grand Lexis je).. sesuai untuk family yang ada anak2. mandi la sepuas puasnya.. haha.. Jika dapat yang menghadap laut angin memang kuat.. 

Sesuai kepada mereka yang mempunyai kemampuan yang lebih, yang baru berkahwin untuk berbulan madu, berehat menenangkan minda dari kesibukan kerja, sambil berehat boleh memancing sekali. Ye la rumah atas air kan.. hehe.. Ok kat sini abam belanja sikit gambar2 sekitar kawasan Lexis dan Grand Lexis ye.. Kalo pengantin bergambar outdoor kt sini menarik juga ye.. hehe.  



Panorama View




~ Bajonz Jambul ~
~ Bajonz Photography ~

pusat peranginan di port disckson, lexis pf, tempat-tempat menarik di port dickson, lokasi menarik di port dickson, best place in port dickson, tempat best di port dickson, hotel-hotel di port dickson, lokasi menarik untuk outdoor di PD, grand lexis port dickson, best place in port dickson, hotel murah di port dickson, hotel budget, hotel mewah di port dickson

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...