Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Wednesday, November 9, 2011

Timing Belt Putus

Memang nasib aku tak baik. 4 hari sebelum Hari Raya Aidiladha, timing belt kereta aku putus. Kalo ikut meternya ada lagi 20,000. Memang bercadang nk tukar dah. Tapi apakan daya belt tu putus dulu daa... Melayang laa RM seribu gak.. Yang peliknya bila pomen tengok, dia cakap belt tu dah macam jalan 120,000. Kalo tengok memang dah merekah abis. Takkan meter kereta ni tipu plak.. huhu dah nasib..

Boleh nampak rekahan kat belt tu

Abis terus gigi belt tu...

Tapi yang bagusnya Pomen ni yang bernama Jai dapat siapakn kereta aku tu dalam masa kurang 3 hari. Ingatkan tak sempat nak bawa balik beraya... Aku biasa hantar kereta kat bengkel ni.. Banyak juga valve yang bengkok..

Timing belt Gaido - SMS untuk warranty/registration

Ni dah pakai 5 hari, performance masih ok laa.. takde lagi cacat cela.. Korang cuba tengok harga repair kereta aku ni.. ok ke tak? kalo ok dan berpatutan boleh laa pi situ kalo kereta korang rosak..



~ http://bajonzjambul.blogspot.com ~
~ http://bajonzphoto.blogspot.com ~


google: servis kereta murah, repair kereta murah, timing belt putus, harga timing belt, repair kereta area kuala lumpur

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...