Pakej Fotografi Bajonz Jambul Cool Ice cream

Followers

Monday, September 6, 2010

Majlis Berbuka Puasa di Dewan Perdana Felda

Pada tahun ini, company aku mengadakan majlis berbuka puasa di Dewan Perdana Felda. Ramai juga staff yang hadir utk berbuka puasa bersama disamping ahli keluarga masing-masing. Makanan dan juadah yang disediakn tidak kurang juga hebatnya.. Kenyangnya sampai terduduk2..

Aku seperti biasa malam tu ligat mengambil gambar2 untuk dibuat kenangan. Dan pada majlis tersebut kami juga berpeluang bergambar bersama artis yang terkenal dalam drama Spa-Q iaitu Farahdhiya.. Terima kasih kepada Farahdhiya yang sungguh 'sporting' pada malam tersebut..

Buka Puasa 2010
Buka Puasa 2010
Buka Puasa 2010


http://bajonzjambul.blogspot.com/
http://bajonzphoto.blogspot.com/


Google: majlis berbuka puasa, tempat berbuka puasa, lokasi menarik berbuka puasa, tempat menarik berbuka puasa, pakej berbuka puasa di dewan perdana felda, lokasi dewan perdana felda, waktu berbuka puasa, selamat berbuka puasa, tempat-tempat menarik berbuka puasa, lokasi sedap berbuka puasa, menu menarik berbuka puasa, juadah menarik berbuka puasa, harga murah berbuka puasa, promosi buffef berbuka puasa, gambar berbuka puasa, buffef menarik berbuka puasa, berbuka puasa bersama artis, berbuka puasa bersamam Farahdhiya

Monday, August 30, 2010

Bayu Beach Resort

Tgh hari tadi aku baru balik dari Bayu Beach Resort.. penat juga laa walau tido semalam je.. Ikutkn perancangan weekend memang x plan nk kesana.. oleh sebab adik aku dh ajak aku join laa sekali. lagipun adik beradik aku yg lain x dpt nk join..

Hanya ada adik aku, baby kaseh dan mak ayah je ada.. so utk memeriahkn suasana aku dgn family pegila juga ke Bayu Beach Resort.. Segala tempat tido, buka puasa adik aku belanja.. langkah kanan laa.. Aktiviti buka puasa kat sana mcm biasa je.. kurang meriah sebab x ramai org Islam berbuka disana.. yela mungkin bulan puasa ni aktiviti bercuti pun kurang..

Aktiviti di pagi Ahad ingatkn nk bawa anak2 mandi kolam, rupanya kolam tgh servis plak. terpaksa laa mengadap laut dulu sebelum dekat kul 10am baru dapat masuk kolam.. Aku pun x terlepas peluang tuk mandi kolam.. so bulan puasa tak leh lasak, nyelam lama2.. kang tertelan air plak.. hehe..

Selepas Bayu beach resort ingatkan nk singgah parkson seremban, yelah diskaun sale sampai 80%. tapikan apakan daya.. nk masuk parking je jem sampai 1km.. cancel terus balik rumah..

Apapun tima kasih kt adik aku (gambo kt bawah) belanja buka puasa temasuk tido di Bayu Beach Resort..

Mira & Fairuz

Fairuz & Mira

Fairuz & Mira

Fairuz & Mira

Fairuz & Mira
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...