Pakej Fotografi Bajonz Jambul Cool Ice cream

Followers

Monday, September 6, 2010

Majlis Berbuka Puasa di Dewan Perdana Felda

Pada tahun ini, company aku mengadakan majlis berbuka puasa di Dewan Perdana Felda. Ramai juga staff yang hadir utk berbuka puasa bersama disamping ahli keluarga masing-masing. Makanan dan juadah yang disediakn tidak kurang juga hebatnya.. Kenyangnya sampai terduduk2..

Aku seperti biasa malam tu ligat mengambil gambar2 untuk dibuat kenangan. Dan pada majlis tersebut kami juga berpeluang bergambar bersama artis yang terkenal dalam drama Spa-Q iaitu Farahdhiya.. Terima kasih kepada Farahdhiya yang sungguh 'sporting' pada malam tersebut..

Buka Puasa 2010
Buka Puasa 2010
Buka Puasa 2010


http://bajonzjambul.blogspot.com/
http://bajonzphoto.blogspot.com/


Google: majlis berbuka puasa, tempat berbuka puasa, lokasi menarik berbuka puasa, tempat menarik berbuka puasa, pakej berbuka puasa di dewan perdana felda, lokasi dewan perdana felda, waktu berbuka puasa, selamat berbuka puasa, tempat-tempat menarik berbuka puasa, lokasi sedap berbuka puasa, menu menarik berbuka puasa, juadah menarik berbuka puasa, harga murah berbuka puasa, promosi buffef berbuka puasa, gambar berbuka puasa, buffef menarik berbuka puasa, berbuka puasa bersama artis, berbuka puasa bersamam Farahdhiya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...