Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Followers

Monday, May 30, 2011

Happy Besday Qaseh...

Qaseh Airis Marissa

Sabtu baru-baru ni, Qaseh merangkap anak buah aku buat besday party nya buat kali pertama pada umur 1 tahun.. Qaseh juga adalah anak kepada adik perempuan aku yang paling kecik...

Qaseh Airis Marissa

Macam-macam ragam Qaseh ni.. dia laa juara menangis dan juara gelak selebar lebarnya.. haha... apa pun Qaseh memang comel... pipi tembam nk aku gigit2 jek... tapi bahaya kalo dh menangis susah nak pujuk... hehe. Masa nk potong cake tiba2 Qaseh menangis.. adalah yg tak kena tu...

Qaseh Airis Marissa

Qaseh Airis Marissa

~ Bajonz ~
~ Photo ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...