Pakej Fotografi Bajonz Jambul Cool Ice cream

Followers

Sunday, June 12, 2016

Berbuka Puasa Dengan Buffet Steamboat di Firehouz

Semalam berbuka puasa buffet steamboat di Firehouz, Semenyih. Tidak mengecewakan selain steamboat ada juga menu tambahan yang lain.. Harga mampu milik dan berbaloi-baloi untuk dicuba. Dewasa hanya RM29.90 dan kanak-kanak RM15. Kambing black pepper bakar sendiri.. fuh sodap.. hehe..


"Jom Berbuka di Firehouz , beroperasi setiap hari untuk Buffet Ramadan ( kemudahan surau ada disediakan) mulai 7 Jun hingga 3 Julai 2016 jam 6 hingga 10.00 malam dengan harga RM29.90 untuk Dewasa dan RM15 untuk kanak2 ( 6 hingga 12 Tahun ) antara menu tambahan adalah Kambing Bakar, Nasi Arab, bubur lambuk ,tamar, kuih muih disamping Kambing,Ayam,daging,Udang Galah serta Menu Steamboat sedia ada tempahan awal amatlah dialu-alukan sebarang pertanyaan / tempahan 012 3205816"





~ Bajonz Jambul ~
~ Bajonz Photography ~

google: lokasi menarik berbuka puasa, tempat sedap berbuka puasa, lokasi iftar berbuka puasa, steamboat di semenyih, buka puasa dengan steamboat, gambar makanan berbuka puasa, menu kambing bakar berbuka puasa, tempat best berbuka puasa, tempat murah iftar, tempat murag berbuka puasa, lokasi steamboat murah, steamboat sedap, harga mampu milik berbuka puasa, review steamboat firehouz, jalan-jalan cari makan firehouz

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...