Pakej Fotografi Bajonz Jambul Cool Ice cream

Followers

Saturday, February 16, 2013

Tablet 4K, 20 inci


Tablet terbaru itu dibangunkan sebagai tanda kesediaan Panasonic meneroka segmen tablet pengguna selepas bertapak kukuh dalam komputer tahan lasaknya menerusi jenama Toughbook. 

Secara asasnya tablet pengguna terbaru Panasonic ini memiliki paparan beresolusi tinggi 4K pada 3840 x 2560 atau 9.83 juta piksel, dengan ketumpatan pencahayaan 230 piksel setiap inci yang menawarkan paparan warna imej berkualiti tinggi. 

Peluang menguji cuba komputer tablet ini memberikan pandangan yang lebih luas bagaimana teknologi tablet sebesar itu dapat diterapkan dalam kegunaan harian pengguna.

Tablet itu mampu memaparkan kesempurnaan pada paparannya yang mana pengguna dapat memperincikan setiap imej dengan membesarkannya untuk menghalusi atau untuk dilihat secara pandangan kasar.

Bahkan, dengan memanfaatkan kecanggihan teknologi sambungan tanpa wayar, Panasonic berjaya menemui formula berkesan untuk menghubungkan kedua-dua peranti bagi membolehkan dua pengguna berbincang dan membuat sebarang pertukaran pada paparan secara serentak walaupun berada di lokasi yang berjauhan.

Tablet 4K, 20 inci − Paparan beresolusi tinggi 4K pada 3840 x 2560 atau 9.83 juta piksel.
− Ketumpatan pencahayaan 230 piksel setiap inci yang menawarkan paparan warna imej berkualiti tinggi.


~ Bajonz Jambul ~
~ Bajonz Photography ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...