Pakej Fotografi Bajonz Jambul Cool Ice cream

Followers

Wednesday, February 9, 2011

Fiesta Belon Udara Panas Antarabangsa Putrajaya 17-21 Mac 2011

belon2

Fiesta Belon Udara Panas Putrajaya kembali lagi.. Jom kita ramai-ramai memeriahkannya.. Tahun lepas aku dah pergi. So tahun ni jika takde halangan aku nak pergi lagi... pergi tengok belon + amik gambo... 300,000 dijangka hadir.. haha rancang laa jadual anda masa tu :)

PUTRAJAYA: Fiesta Belon Udara Panas Antarabangsa Putrajaya 2011 akan berlangsung di ruang angkasa di sini dari 17 hingga 21 Mac ini.

Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar, Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin, berkata fiesta bertemakan 1Dunia, 1Malaysia dan 1Fiesta itu, akan menampilkan 26 belon panas dari 13 negara termasuk Malaysia.

"Sambutan yang kita terima untuk tahun ini begitu baik. Peserta yang hendak mengambil bahagian pun terlalu ramai sehingga ada permohonan yang terpaksa ditolak," katanya di sini, hari ini.

Negara luar yang akan mengambil bahagian ialah Belgium, Switzerland, Belanda, Amerika Syarikat, Jepun, Hong Kong, Jerman, United Kingdom, Thailand, Vietnam, India dan Perancis.

Pengerusi jawatankuasa penganjur, Khairuddin Abdul Rani, berkata 300,000 pengunjung dijangka hadir sepanjang fiesta itu. - BERNAMA

~ Bajonz ~
~ Photo ~

google: belon putrajaya 2011, belon panas 2011 putrajaya, lokasi belon udara panas, tarikh belon udara panas putrajaya, Fiesta Belon Udara Panas 2011, gambar Fiesta Belon Udara Panas putrajaya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...