Pakej Fotografi Bajonz Jambul Cool Ice cream

Followers

Sunday, November 21, 2010

Takraw Hanya Perak - Sukan Asia

Sukan Asia

Skuad takraw Malysia kempunan lagi!!!! Skuad sepak takraw nyata bukan tandingan Thailand apabila tewas mudah 0-2 dalam final.
Kemenangan Thailand itu memastikan mereka mempertahankan kejuaraan acara itu buat kali keempat berturut-turut sejak 1998, sambil kemarau skuad takraw negara terus berpanjangan sejak kali pertama dan terakhir memenangi emas di Beijing 1990.

Apa pun Tahniah kepada skuad takraw Malaysia telah memenangi pingat Perak.
Begitu juga kepada skuad badminton beregu lelaki hanya memenangi pingat perak setelah tumpas kepada juara Olimpik dari Indonesia, Markis Kido-Hendra Setiawan 21-16, 24-26, 19-21.

Sukan Asia

Dan mungkin Dua lagi emas mampu dituai menerusi Nicol Ann David dan Azlan Iskandar yang berjaya layak ke final skuasy wanita dan lelaki.

Hari ni pertemuan antara Lee Chong Wei dan Lin Dan pada final perseorangan badminton lelaki. Semoga Datuk Lee Chong Wei berjaya mengalahkan Lin Dan.. MALAYSIA BOLEH!!!

google: takraw kalah, takraw malaysia kalah, takraw hanya perak, takraw daapt perak, Lee Chong Wei, Lee Chong Wei ke final, sukan asia, beregu lelaki dapat perak, Nicol Ann David ke final, azlan iskandar ke final.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...