Pakej Fotografi Bajonz Jambul Cool Ice cream

Followers

Wednesday, December 15, 2010

Malaysia kalahkan Vietnam 2-0 di Bukit Jalil


Malaysia telah berjaya mengalahkan Vietnam pada pusingan pertama di Stadium Bukit Jalil. Penyerang, Mohd. Safee Mohd. Sali muncul wira selepas menjaringkan kedua-dua gol ketika skuad negara menundukkan Vietnam 2-0 sebentar tadi.

Gol-gol tersebut dijaringkan pada babak kedua perlawanan, sekali gus mencerahkan peluang anak buah K. Rajagobal untuk melangkah ke peringat akhir kejohanan tersebut.

Aku seperti biasa memberi sokongan dari kaca TV sahaja.. Memang berbaloi kepada penyokong Malaysia yang menonton nya di Stadium Bukit Jalil. Syabas kepada pasukan Malaysia.. Teruskan usaha lagi.

Malaysia dan Vietnam akan bertemu lagi pada separuh akhir kedua yang akan dilangsungkan di Hanoi, Sabtu ini. Malaysia Boleh!!


Malaysia 2 - 0 Vietnam


~ Bajonz ~


google: keputusan bola sepak antara malaysia dan vietnam 2010, keputusan penuh bola sepak antara malaysia dan vietnam 2010, terkini keputusan bola sepak antara malaysia dan vietnam 2010, terbaru keputusan bola sepak antara malaysia dan vietnam 2010, laporan keputusan bola sepak antara malaysia dan vietnam 2010, video keputusan bola sepak antara malaysia dan vietnam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...