Pakej Fotografi Bajonz Jambul Cool Ice cream

Followers

Friday, December 10, 2010

Hujung minggu di Singapore

Hari Khamis, semalam aku telah selamat tiba ke Singapore atas urusan kerja. Akan balik ke Malaysia pada hari Isnin. Bermakna aku akan ber hujung minggu disini..

Kat sini aku duk di Hotel 81 palace, geylang - tempat dasyat ooooo.. oleh kerna dasyatnya ni esok aku pindah hotel. lagipun area sini susah nk cari halal food. Hotel seterusnya kat Hotel 81 Tristar di geylang serai. Situ bersepah kedai mamak/melayu. memang kawasan melayu di geylang serai.

Sabtu ahad ni takda apa nk buat, mungkin ada sikit keje nk kene buat, pastu jalan2 cari barang, cuci mata...

Anak bini aku mesti rindu kat Aku... Aku pun rindu kat diorg.. sabar2.. Isnin balik, Hujung thn cuti panjang..

DSC00594

Hotel 81 Palace - kecik, tak sesuai tuk aku.. hehe - esok pindah hotel...

Hotel 81

~ Bajonz ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...