Pakej Fotografi Bajonz Jambul Cool Ice cream

Followers

Saturday, August 20, 2011

Buka Puasa di KDE (Kelab Darul Ehsan)

Sebentar tadi aku baru sahaja berbuka puasa di KDE, Ampang di sponsor oleh syarikat tempat aku berkerja iaitu IBS Technology.

DSC03440

Aku sampai awal sana untuk elak jem. tapi semasa pergi ke KDE pun dah jem.. maknanya tak cukup awal lagi.. tapi aku tiba awal laa dalam 630ptg. So sebelum melangkah masuk, macam biasa aku dan family bergambar dulu di luar. Dah lama aku tak ambil gambar guna DSLR kesayangan ku... Masa pergi Umrah aku tak bawa DSLR, hanya pakai N8 saje..

KDE

So mcm biasa masuk waktu berbuka, terus laa minum dulu.. haus.. baru makan.. aku rasa buka puasa kali ni aku macam sikit je makan.. tak tau laa napa sikit. lauk rasanya macam ok laaa... aku banyak minum air sebenarnya.. Cuaca rasa panas hari ni... Kat sini aku letak beberapa keping gambar je.. yang selebihnya banyak tu aku letak dalam FB aku je la nanti.. tak silap aku harga buffet kat KDE ialah RM50

KDE

DSC03528

~ http://bajonzjambul.blogspot.com ~
~ http://bajonzphoto.blogspot.com ~


google: Kelab Darul Ehsan ampang, buka puasa di Kelab Darul Ehsan, berbuka puasa di Kelab Darul Ehsan, promosi ramadhan Kelab Darul Ehsan, lokasi Kelab Darul Ehsan, map Kelab Darul Ehsan, buffet Kelab Darul Ehsan, diskaun Kelab Darul Ehsan,

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...